Rabu, 11 November 2009

Ada sape2 nak sponsor?


Dalam masa terdekat nih aku masih leh pikir nak buat sesutu yg jarang org buat..Apa dia yer..?? Tunggu....ikuti entry aku sampai habis ya..



Selalu nyer upacara memotong kek adalah perkara wajib dlm Majlis Perkahwinan. da pasangan pengantin ni pulak, siap tukar baju pulak tuh. kebiasaan nyer pakaian yg sesuai time upacara ini adalah gaun atau dress bg pengantin perempuan,  pakaian kot bagi si lelaki. Pe yg aku cakap leh digambarkan seperti gambar dibawah ini.. **kan betol aku cakap**

** serupa tak per yg aku cakap kan**

Bile korang sendiri dah tgk...per komen korg?? membosan kan?? sesetengah individu tak kisah sangat dgn upacara sedemikian. tapi pada aku upacara ini penting. ala...bila lagi nak potong kek. Memandangkan bagi aku ianye penting, maka dengan itu, leh tak kalo aku nak buat seperti ini... See..
**Bernafsu betol aku di buat nye dgn benda alah nih**

Mane lah tahu kan, kalo aku menyuarakan hasrat aku ni yg konon nye nak buat Choc. Fountain ni time wedding aku nnt..tetiba da hamba Allah yg baik hati lagi memahami akan sponsor kan benda alah nih. Beshhhh nyer...!!~ Biasalah, bakal pengantin seperti aku ni mmg bernafsu bab2 gini. sementara jer seblm majlis berlangsung. Harap semua memahaminye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Capri by Fraser, Kuala Lumpur

Kebisingan jentera berhampiran dgn pembangunan yg sdg berjln di sekitar Jalan Kerinchi seolah2 hilang bila selangkah kaki masuk ke lobi ...