#alwaystravelicious EAT TRAVEL LOVE

Isnin, 4 Januari 2010

AZAM Dahlia pada 2010 adalah...

HAI kawan2 ku yg setia dgn blog ku yg tak seberape ini..
Tahun baru udah meninggalkan aku...sudah 4 hari kan...
Tapi aku baru nak bercakap tentang ia...
Bila tiba tahun baru, ramai sangat la nak bercakap pasal AZAM
Aper mcm best kan, sape2 yg nama nye AZAM..**tersedak AZAM bile tetiap tahun ckp pasal dia**
Hokey..hokey..aper yg ko merepek ni Dahlia..
Aku pun tak nak ketinggalan cam kawan2 aku yg lain..
Mari la dgr azam tahun 2010 aku pulak
Tak aci sungguh korg jer yg nak bagitahu..
Aku pun nak bagitau gak...
AZAM Dahlia pada 2010 adalah....
Pertama : Aku nak tutup aurat
Kedua : Aku nak sembahyang cukup 5 waktu sehari semalam.
Ketiga : Rajin dlm pe2 hal
KeEmpat : Kurangkan makan **Dalam erti kata lagi mau berdiet**
KeLima : Berusaha utk dapatkan baby

Tiada ulasan:

Catat Ulasan