#alwaystravelicious EAT TRAVEL LOVE

Jumaat, 11 November 2011

11-11-11

Dearest blogger,


11-11-11
memang tidak dapat dinafikan tarikh ini sangat cantik kan...
Hari ni kebanyakkan di wall fb ramai yg bercakap tentang 11-11-11
sbb ianye istimewa!
dan ianye akan berulang lagi pada 1000 tahun akan datang
masa tu 11.11.3011

Walaupun 11-11-11 hanyalah sekadar nombor
mesti ada di antara kamu...kamu..dan kamu akan mengabadikan tarikh ini

Korang yang membaca ni, ada apa2 plan ker
nak abadikan tarikh ini??

Dalam pikiran saya sekarang ni...
Ramai tak yg bernikah...yang dapat baby ker??





3 ulasan:

  1. plan nk kahwin 11.11.11
    tapi disebabkan dah x menyabar...dh kahwin 8 bulan awal..ahakkkssss

    BalasPadam
  2. Hamboi Sue...Tak sabar yer???ooppsss... Ape yg penting dah selamat jadi isteri org kan.Alhamdulilah~

    BalasPadam
  3. dahlia..lama x update :)
    bgi details kat sweetsue.cupcakes@yahoo.com

    BalasPadam