Friday, March 5, 2010

My Bff E-Day

Inilah bff saya
**kenal time sama2 kerja @ PPSPPA**
Zah | Dhenu | Azwa


................................................................
Pada 27 Feb 2010 yg lalu
My Bff | Zah selamat menjd tunangan org
So sorry sbb tak dapat memeriahkan majlis
**sedih saya**
Sebab...Sebab..

Hello Pretty!~
Zah in Purple. Congratz!


................................................................

At the same date
Adik ipar saya juga selamat menjadi tunangan org 

Atie in blue. Congratz!~
**Kami berdua adalah sebaya**

Happy Family~


3 comments:

  1. aii dahlia..
    jgnlah ekau bersedih..
    dulu,kwn2 dalia p0n cam tulah juga ble dahlia dah de teman sebilik lg tu.. hehe ;p.. comey ye adik ipar nye..

    berkenaan cuti2 di gambang resort tu..
    mase akk pegi adik ipar akk yg belanja..
    penginapan utk 4 org $592 2hari 1mlm. umah 2 bilik.breakfast 1x n dinner 1x.termasuk tiket mandi manda..

    utk umah 2 bilik ni nk bwk lebih org p0n bleh cuma tmbh $mkn $tiket tmn tema.

    kalo nak pi 2 org p0n bleh.. harganye 300++.. utk mklumat lanjut sile ke www.bgrc.com.my cheeehh akk pulak promote cam akk koje kat resort ni plak eh.. hehee ;p

    ReplyDelete
  2. mamamiera: Sedih tetap sedih..sbb best friend kan... InsyaAllah Wedding dia nnt sy nak g kalo tak da per2 hal...Wedding nye tak lama lagi..

    ReplyDelete
  3. mamamiera: Tu la pasal kak Zai ni..siap promosi lagi tuh...cam dah biasa kerja kat situ ajer..
    Mahal gak kan perbelanjaan nyer Cuti2 di Gambang Resort.

    ReplyDelete