Jumaat, 21 Januari 2011

Deco | Hati Sedang Meronta2 Nak Deco Rumah

Aduhaiiiiii.....
Hati saya sedang meronta2 nak cantikkan rumah
setelah setahun menagguhkan impian saya...
Inilah masanye utk saya bertindak...
Tak tahu nak mula dari mane...

Ikut firasat saya..
Saya dan Hubby akan bermula dari
Wall sbb floor dh okay
Settel mengecat whole wall
baru leh pikir dekorasi yg lain...

Warna fav. saya adalah
MERAH
Adakah sy akan warna kan 
Warna Merah pada rumah saya??
**Kena pikir byk kali ni**

Saya takut rumah saya nampak panas...
Panas..Panas..Panas....
Kalo kena gaya dan cara nye akan
nmpk Okay...

Ok kawan2..
Kita tggu dan lihat yer..



2 ulasan:

  1. baru terpikirkan warne 'merah' tu....~ngeee..

    BalasPadam
  2. aTy | walaupOn saya suka merah, tapi tak berani nak cat wall rumah colour merah. Maybe kena byk main warna merah dgn sofa, meja, gambar, curtain

    BalasPadam

Capri by Fraser, Kuala Lumpur

Kebisingan jentera berhampiran dgn pembangunan yg sdg berjln di sekitar Jalan Kerinchi seolah2 hilang bila selangkah kaki masuk ke lobi ...