Sunday, June 19, 2011

X-Men : Kelas Pertama

Our weekend...seperti biasa...
Me and Hubby lebih suka tonton wayang...

Pagi2..Me sgt awal bgn pagi sediakan breakfast
Then, after breakfast rehat2 jap tgk tv
b4 tggu kauter wayg bukak..

Kul 10 pg dah beratur g beli tiket utk tgk wyg mlm kang
Time beli tiket wyg mmg fullhouse again
mcm Kung Fu Panda 2 gak...
Nasib baik beli awal pagi, tu pun dah nak full
Ok duk di line K, wayg kul 8.30pm

Mood sgt **wink wink**
Tak da angin tak da ribut,
Hubby belanje Handbag..

Mlm menjelang....dalam wayang...
1st time ni tgk X-Men
Seriusly, mmg Me tgk tak brp paham 100%
Hubby mmg pencinta movie X-Men sejak duLo lg
sbb b4 this x layan x-men yg sebelum2 ni..
Per2 pun jalan ceritanye sgt menarik,
teknologi yg digunakan pun sudah cukup utk dipuji
mmg terbaek

Serba sedikit X-Men : 1st Class
X-MEN: KELAS PERTAMA, berikut mitologi klasik Marvel, carta permulaan epik saga X-Men.Sebelum Charles Xavier dan Erik Lensherr mengambil nama Profesor X dan magneto, mereka dua orang lelaki muda menemui kuasa mereka untuk kali pertama.Sebelum mereka archenemies, mereka yang paling dekat dengan rakan-rakan, bekerjasama, dengan mutan lain (beberapa biasa, ada yang baru), untuk menghentikan ancaman terbesar dunia yang pernah diketahui.Dalam proses itu, perselisihan di antara mereka dibuka, yang bermula perang abadi antara Magneto’s Brotherhood dan Professor X’s X-Men.
Cover Poster yg sgt2 cool~

Watak Perempuan Biru ni yg tak dapat saya lupakan..
Kenapa yeah...?

Rating:
3.0/5.0

No comments:

Post a Comment