Ahad, 19 Jun 2011

Panda yg AweSomE~

Last week My Fil belanje tgk Kung Fu Panda 2
Mmg Fullhouse betol panggung...
Kami terpaksa duk depan, mendongak gak...
Per2 pun Kung Fu Panda 2 mmg sgt awesome...
Yang penting byk memberi pengajaran..


Sedikit sebanyak tentang Kung Fu Panda 2 :
DreamWorks Animation telah mengeluarkan satu poster baru untuk beberapa akan datang mereka Kung Fu Panda 2 yang mendedahkan beberapa watak baru.Kali ini, Po, kini menjadi Dragon Warrior, mesti bekerjasama dengan Lima Furious menentang lawan yang mantap yang wields senjata rahsia itu ditembusi oleh Fu.Satu hari beberapa yang lalu, seorang treler baru dan poster untuk filem yang melanda web dan sekarang ini poster baru mendedahkan penjahat membawa Tuhan Shen (disuarakan oleh Gary Oldman), The nujum (disuarakan oleh Michelle Yeoh), hak Shen di tangan lelaki Wolf Boss, dan tentera Shen terhadap gorila.
Hit melompat untuk lihat poster.  Kung Fu Panda 2 ciri-ciri suara-suara Jack Black, Angelina Jolie, Dustin Hoffman, Jackie Chan, Seth Rogen, Lucy Liu, David Cross, James Hong, Gary Oldman, Michelle Yeoh, Jean-Claude Van Damme, dan Victor Garber.Ia dibuka dalam 3D pada 26 Mei.


Karektor baru dalam Kung Fu Panda 2


Para tukang ramal berumur telah penasihat kepada merak, pemerintah Gongmen Bandar, seumur hidupnya.Dia bijak dan berbakat dengan pengetahuan masa depan.
Gorila adalah otot dalam tentera Tuhan Shen itu.Jika skim jahatnya menghendaki mana-mana mengangkat berat, mereka akan menjadi orang yang melakukannya.Pengawal peribadi Shen adalah terdiri sepenuhnya daripada brutes (dan kuat besar) yang kuat, yang menghormati terikat kepada tuan mereka.

Boss Serigala dan kumpulannya pernah pengawal di istana Gongmen City.Sekarang dia adalah hamba Tuhan Shen yang paling setia, ahli strategi tentera dan dipercayai mengais betul.
Tuhan Shen adalah hyper bijak, supremely maut, dan terbakar dengan cita-cita.Ia adalah kombinasi terbakar.Dia berniat untuk menghapuskan Fu dan mengambil alih China.Yang meletakkan beliau di kursus perlanggaran dengan Po dan The Lima.

Rating:
5.0/5.0



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Capri by Fraser, Kuala Lumpur

Kebisingan jentera berhampiran dgn pembangunan yg sdg berjln di sekitar Jalan Kerinchi seolah2 hilang bila selangkah kaki masuk ke lobi ...