Saturday, May 12, 2012

Menikmati cendol **Cendol Borhan**

Pengasas Cendol Borhan


Lastweek punye citer..
Balik kampung HuBee sbb ada kenduri
Kampung HuBee yg teletak di Teluk Intan, Perak
Perjalanan balik dari T.Intan ke KL
kami melalui jalan lama **Sabak bernam**
Actually setiap kali lalu jalan yg sama selalu ternampak **Cendol Borhan**
Banyak keter...banyak org...**dah mcm kenduri kawin**
Pada hari tu, hati ni meronta2 nak singgah
Tiba di Kedai Cendol Borhan dlm jam 2.00petang
Ramainye umat manusia ketika itu
Bagi sy dan HuBee tak dpt mkn disitu tapaw pOn okay
Utk permulaan ni,kami tapaw dua cup jer **senang nk mkn dlm keter**

Saat2 menikmati..
Saya cendol durian pulut **2.50MYR**
HuBee cendol durian jagung **2.00MYR**
**disini saya sgt menyesal tak tangkap gambar**
Waaaahhh....nikmatnye Cendol Borhan ni
Rasa rugi kalo tak singgah lagi pasni
Hehehehe...**Abg, nanti kita singgah beli lagi**

Komen saya...
Sy bukan peminat cendol
Cendol yg sy penah makan cendol mamak n Jusco
Makan cendol mamak sgt kaw..
tp lepas makan sgt pening
Bukan sekali-dua tp setiap kali
Barangkali manis plus santan pekat
Cendol Jusco...biasa2 aje
Tak puas n tak kaw mkn...tu tandanya tak sedap
Larrr nihh, terjumpa cendol Borhan
buatan org melayu kita
memuaskan hati saya
makan pOn puas..pas mkn tak pening
pasni boley cari lagikkk

Pic : Mr Google | Lokasi : Di laluan jalan besar Pasir Penambang | Hint : Dari Teluk Intan sebelah kiri Selepas Warung Ibu dan sebelum Warung Soto


1 comment:

  1. Wahh cantik cermin tue... sue pon suka gak English Style cantik n sweet jer

    ReplyDelete