Friday, August 16, 2013

Di Malam Raya kami

**syok sendiri di photoboothraya yg dibikin sendiri**

Saje buat kenangan...pastu suka2..tambah lagi koleksi gambar kami berdua


WalaupOn esk nak raya, tp huBee tetap kojer
Bokojo lah kito sekuek nyo **lagu old school**
Menciiikkk tau sebenarnya!~
Kurelakan jua la..tak kan nak larang atau dihalang
Yg sy tahu habuan gajinye meletOp
Tutup saje mata... Relakan..

Alkisah malam raya
Hubbe balik cam biasa kul 11.00 malam
Sy dah standby cantik2 lawa2 pakai baju raya
Dah ready nak berfoto-fotoan berdua
Cuma tgg huBee mandi n siap2 pakai baju melayu lengkap
Bila dua2 nak bergambar dan cuma kita berdua saje
Sape yg nak tangkap gambar kami??
Ginilah cara nye...self timer ajor ler jawabnya
Tangkap gambar dulu kat rumah
Raya esk gambar lain pulak

me
Beloved huBee
Testing... 1,2,3
Testing without him
Husband and wife yg bahagia
Salam bersalaman | Ayat lebih kurang mcm ni la, " Abg, lia minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki kalo ada lawan ckp abg, ingkar , terkasar bahasa.. Halalkan makan minum lia ya bang. Lia nak jadi isteri yg baik.
Dapat duit raya! alhamdulillah..nilai duit dr hubby boley beli bag coach tau. Kalah gaji sebulan sy. tp idok ler nak beli bag coach, baik sy simpan. Nak guna sikit je. Semoga suamiku yg tersyg dunia akhirat ni di murahkan rezeki lg. Amin
Soulmate
Gaya hubee sama spt di ats, tp knp sy lak terover?? Sawan gambar barangkali
Last but not least..Us b4 bertolak balik ke kampongku. Ianya hanya sejengkal saje yg terletak di Kepong,KL

No comments:

Post a Comment