Khamis, 5 Mac 2015

Travel Agent yg sy ambik masa ke Krabi

Salam semua
Mmg marathon sebenarnye membalas balasan whatsapp dari korang kann...
Beratus kot yg tanya travel agent mana yg aku ambik masa gi Krabi
Wahh..bila taip di google pasal percutian di Krabi entry aku ni jatuh dalam Top 3 gak ler...
lagi2 mmg aku da letak no. phone utk whatsapp kan...
hebat larr gak penulisan entry Krabi aku
plus, musim org nak melancong ke Krabi gamaknye

Alkisah nye....aku letak no. phone utk whatsapp bukan apa...
Sebelum ni aku da mention pasal travel agent yg aku ambik utk ke krabi
Tapi bila ada kabar berita yg tak best dari apa yg diorg dah buat pada customer
Aku terpaksa edit dan tarik penulisan aku di entry yg lepas (disini)

Utk makluman aku ambik travel agent Chengalmas Travel & Tour Sdn Bhd
Pakej yg mereka tawarkan pd aku tempoh hari mmg murah pd aku
Okay what..RM500 dgn hotel yg tiptop..pengangkutan bagai, tiket lawatan, makan 3 kali sehari

Oh ya..aku gi Krabi bln Ogos time Merdeka Day
Disember 2014 kalo tak silap lah...diorg dah start buat taik pd customer
Dulu...kat facebook Chengalmas Travel Agent ni glamour la gak pakej percutian yg ditawarkan khususnya ke Krabi
No wonder la kalo Chengalmas ni semakin glamour selepas  diorg dah buat taik

 Pada mulanye..aku mmg la tak mau kecohkan pasal isu ni
Tapi, bila ramai yg bertanya kat whatsapp aku rasa ada baiknye perkara mcm ni
perlu dikongsikan bersama supaya korg..korg..semua akan lebih berhati2
Bukan pada Chengalmas ni saje tapi travel agent yg lain yg bersepah kat luar sana gak
Hati2 la korg ya..kalo serah duit deposit tu..dah dapat penggang duit kita terus chowww laarriii

Sedih gak ..tgk la ni Melayu kita..bangsa sendiri..
Baru nak kaya..baru pegang duit banyak sikit dah buat hal mcm ni
Kalo la diorg ni tak buat mcm ni, pasti biz Chengalmas Travel & Tour ni akan maju

Kat bawah ni ada benda yg aku nak kongsi
Bagi aku benda ni perlu utk dikongsikan bersama
Bukan utk membuka aib org mahupon menjatuhkan individu
tapi....
Supaya kita akan lebih berhati2...banyak dah kes jd kat luar sana kan



Kat bawah ni screenshoot mana yg whatsapp aku..
Banyak gilerrr weihh pertanyaan utk ke Krabi
Belum masuk yang buat call...
Ada yg aku angkat tapi aku kata nnt whatsapp ya...Ada yg aku layan gak..
Maaf la ya adik2..akak2..abg2 semua..























Sekian..salam berblog utk semua
Teruskan pembacaan dari blog akutopsecrer.blogspot.com
...dengan entry pasal jalan2 seterusnya...

1 ulasan:

  1. Salam. Saya sedih dgn sikap org kita yang akn menyebabkan agent yg lain terpalit sama. Kepada yg mencari pakej ke Krabi, insyaallah sy akan membawa group ke Krabi pd 30Apr-4May. 4h3m Krabi Hatyai. Saya ada 4 tempat kosong lagi untuk sesiapa yg berminat
    Harga RM690 termasuk pengamgkutan dr kl, hotel, mkn, snorkeling, emerald pool dan tour. Berminat hubungi saya Aini 0162178290. Terima kasih.

    BalasPadam

Capri by Fraser, Kuala Lumpur

Kebisingan jentera berhampiran dgn pembangunan yg sdg berjln di sekitar Jalan Kerinchi seolah2 hilang bila selangkah kaki masuk ke lobi ...