#alwaystravelicious EAT TRAVEL LOVE

Isnin, 31 Julai 2017

Alwaystravelicious | Osaka Japan



Percaya?? Setiap org ada impian masing2 nak gi makan angin tempat yg diimpikan sejak kecik
Aku dari kecik mmg dah tanam impian nak gi Jepun
Setiapkali tengok citer kartun Jepun selalu buat aku nak jumpa watak2 kartun tu semua

Bukan tu saje, masa aku kecik2 kalender kat rumah aku kebanyakannya gambar2 pemandangan Jepun
Aku pon tak tahu la makbapak aku ni suka sangat beli kalender gambar2 pemandangan di Jepun
Gunung Fuji, ladang bunga tulip, gunung2 Jepun, taman bunga Jepun,Nagoya, Osaka
Mungkin dari situ aku sangat2 jatuh hati dekat Jepun

Tapi masa tu pikiran aku masih budak2 lagi
Tak sangka pikiran kebudak2kan aku itu juga la buatkan aku terus tanam impian nak gi Jepun

Aku juga pernah menceritakan keinginan dan impian aku pada asben
Tak sangka asben cuba utk realize impian aku

Sambungan...

Blog tertunggak.... Tunggu je la cerita tera kami..sooooon...








Tiada ulasan:

Catat Ulasan