#alwaystravelicious EAT TRAVEL LOVE

Isnin, 24 Oktober 2011

Contest | Sape nak FM Foto Free!!


Penganjur | @E _ Da


Hobi sy buat masa ni adalah mengumpul FM
Bg yg jarang dgr...FM tu stand for Fridge Magnet ya~
Kalo sape2 yg gi holiday sure sy akan kirim FM
**sometime ada member yg baik hati handiahkan je terus FM**

Pagi2 ni  terbaca entry Nadeera
Tapi @E_Da adalah selaku penganjur
 ada buat lak cabutan bertuah pd blogger
sape yg sudi join blog dia.
Yg best tu, hadiah nye adalah FM

saya suka cuba nasib....
Mane tahu, tuah badan sape yg tahu
Untung2 dapat hadiah

Kalo nak join..ikut jer syarat2 kat bawah ni:

1. Mestilah follower blog ni
2. Taipkan "saya nak FM ni!" kat komen entry ni sahaja
3. nak buat entry pun boleh (tak paksa.. ) tp tinggalkan link supaya penyertaan di komen dikira 1 dan penyertaan buat entry dikira 1.. maknanya kalau ada dua2 kira 2 penyertaan la..
4. Pemenang atas CABUTAN bertuah
5. Hanya 3 pemenang di pilih.


TARIKH TUTUP penyertaan : 30 Oktober 2011



Good Luck kawan2.... 




5 ulasan:

  1. nih kompem 1 peti ais penuh. ;)

    BalasPadam
  2. hao dahlia.. :-) contest tu bkn saya yg buat.. pergi kat sini yer..tuan nie yg anjurkan http://lakaranhatii.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. Elin | sy sedang berusaha ke arah itu..hehehhe...belum penuh lg~ Elin suka FM gak ker?

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. thanx join ya... gud luck!!

    BalasPadam