Isnin, 9 April 2012

ABPH 2011 **tak besh**

Hallo...
Today nak bermood artis **Bolah tak?**
Semalam kan ABPBH 2011
Sangat cool gitu...
mane tak nye buat di atas puncak sana **Genting Highland**

Buah mulut artis2 sana-sini
berulamkan umpatan...
i tell u!~ **tak tipu**
mesti ada di antara satu sama lain punya perasaan tak puashati
Biasa la tu kan...Mcm tu la  dunia ni. Baik yg artis ...mahupOn tidak

Masa pembukaan ABPH 2011
saya tak berapa nak berkenan semasa persembahan Alya
Ketika show tersebut....salah seorg penari di ats pentas **Maria Farida**
Sangat seksi nak mamPosss...

Lagi...
saya sangat2 tak berpuashati audio sistem yg dipancarkan
tenggelam timbul kedengarannya di rumah
Spoil sangat2

Anugerah yg diberikan
Memang la tak leh dipertikaikan..
Tapi, boleh jadi dan tak mustahil kalo
artis yg tak sepatutnya dapat anugerah tersebut
Maksud saya, mane la tahu
Kaum keluarga, fans atau diri sendiri
yg menghantar undian yg paling banyak
Boleh jadi kan...!~

Sana sini tak suka Tasha Shila menang
Daripada mata kasar mcm tak layak...
back to situasi di ats spt yg saya maksudkan tu

Tu je luahan saya utk ABPH 2011~
Tahniah pada artis yg betol2 layak mendapat anugerah





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Capri by Fraser, Kuala Lumpur

Kebisingan jentera berhampiran dgn pembangunan yg sdg berjln di sekitar Jalan Kerinchi seolah2 hilang bila selangkah kaki masuk ke lobi ...