Friday, August 16, 2013

Diary Ramadan Dahlia # 26

Ramadan ke DuaPuluhSembilan

Penghujung Ramadan
Kalo tgk kalender pOn ramadan hanya 29 hari je
Baru sedar yg kita puasa tak cukup 30 atau 31 hari

Diakhir2 Ramadan hari tu
Menghabiskan sisa2 hari di opis seblm sambut raya
Memang sengaja tak ambik cuti sbb
kami segeng dah ada agenda nak cuti panjang di akhir Ogos
Bagus tak bagus tak??

Akhir Ramadan
Half day je kerja kul 1.00 petang dah boley cabut balik
sampai rumah kul 2.30 petang
Excited weihhh..mengemas bag pakaian nak balik kampung
Balik kampung lambat sgt...Org lain dh smp kampOng
Jgn salah paham tahun ni giliran sy
Kampung sy kat KL je...Tapi tetap balik malam raya

Bazar Ramadan di tempat sy dah tak bernyawa lagi
Cuma ada 1 gerai je yg niaga, tu pOn kedai ayam bakar
Hari sebelumnya dah try beli, ternyata tak mau repeat lg
Sebab tidak memenuhi spek tekak ku
Nak masak pOn cam tak da semangat
Hubby lak kerja, mlm baru balik, dah la esk raya
Akhir Ramadan...makan maggie la kita ya **sedih!~**
Gambar maggie tak da...maggie je pOn!~
Esknya dah nak raya...Yahooooo....
 


No comments:

Post a Comment