#alwaystravelicious EAT TRAVEL LOVE

Jumaat, 13 September 2013

tazkirah pagi bersama Ustaz Don Danial @ PPSPPA

Jemputan
Sape tak kenal Ustaz Don Danial
Masa mula2 dulu kuar tv sy tengok
Cara dakwah yg disampaikan membuatkan sy tertarik
2-3 jam ceramah pOn tak ngantOk
Dgr dari mula smp hbs penuh khusyuk dan tawaduk
Selepas Ustaz Don, ustaz2 glamaour lain muncul
seperti Ustaz Kazim Elias ,Ustaz Hindustan Bollywood
InsyaAllah department kewangan akan terus menjemput Ustaz2 yg ternama lg ke PPSPPA
Semasa tazkirah pagi

Department sy telah menjemput Ustaz Don utk bg tazkirah pagi
Syukur alhamdulillah walaupOn jadual Ustaz Don penuh padat
Kalo dah rezeki dia nak dtg PPSPPA pasti tak kemana
Saya duk belakang sekali

Tazkirah pagi hari Khamis tu mula jam 10pagi - 11.30pagi
Tajuk tazkirah Tetamu Allah
Ustaz tak fokus sgt tajuk pada pagi tersebut
Sometimes dia melencong citer lain gak..
Citer zaman kanak2 main getah, main sap2 tom2,ola-oli
Pastu melencong kit citer pasal Puteri Gunung Ledang
Citer Super Hero...Superman,Batman, Hang Tuah,Hang Jebat
Pastu citer pengalaman Ustaz Don semasa mengerjakan haji
Citer situasi kelakar ketika dia di usir oleh polis arab ketika solat
Pastu ada citer pasal bangsa Melayu
Tu la kisahnye..tazkirah yg tak kering gusi

Habis jer tazkirah..Ustaz dijemput makan
Makan sama2 sekali dgn Ustaz Don ya satu department**klasss tak**
Sebelum balik gambar beramai2 satu department
Pastu ramai berebut2 mintak autograph
Bergambar berdua dgn Ustaz, baik laki2 mahupOn pOmpuan
Sy tgk dah macam artis dah Ustaz Don nih
Bergambar satu department kewangan

Bye-Bye Ustaz Don. Peace v~Jumpa lagiii~

Add caption

1 ulasan:

  1. heee sue lagi suka Ustaz Kazim Elias.. tpi untungla dahlia, leh dngar ceramah ustaz2 famous ni..

    BalasPadam