Sabtu, 29 Ogos 2009

First Entry

INTRODUCING....

Hai saya Dahlia, Tuan Tanah di sini!~

Teringin rasanye nak wujudkan blog cam blogger2 yg lain
B4 this selalu gak jadi silent reader kpd blogger2
Motif nak berblog adalah atas sebab nk share story mory
dan
 untuk diabadikan buat anak2, nnt mereka tahu la ape yg berlaku
kepada mak-ayah diorg pd zaman muda.

Sorry...
Kalo ayat pada ganti nama diri yg saya gunakan
adalahakan berubah2...
Kalo tak SAYA...AKU, Kalo tak AKU..SAYA
..bergantung pada emosi ketika berblog.

Di blog ini saya adalah bebas utk berbicara ape saje
UMPAMA
Tuan tanah akan buat ape saje di tanah nyer...
itu hak tuan tanah yer puan2 dan tuan2...

Kepada blogger yg sudi memberi komen atau pendapat sgt dialu2kan

Marilah kita sirami dan bajai tanah ini 
supaya ia akan membuahkan hasil

Sekain terima kasih...

Selamat Berblog

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Capri by Fraser, Kuala Lumpur

Kebisingan jentera berhampiran dgn pembangunan yg sdg berjln di sekitar Jalan Kerinchi seolah2 hilang bila selangkah kaki masuk ke lobi ...