Jumaat, 25 Jun 2010

Dinner 2009 & APC 2009


Klik untuk lebih jelas

Mahu gugur jantung saya bila tgk list nama penerima APC 2009.
Saya adalah salah seorang daripadanya yg menerima APC
Bestnye...bila kita bekerja ni dapat penghargaan.
Bukan senang yer nak dpt.
Apa2 pOn, jgn lupa padaNYa.
Syukurrrr....Rezekin namanye

Majlis APC ini merangkap Annul Dinner 2009 sekali.
Diadakan pada 4 Jun 2010 di Putrajaya.

Sijil yg begitu berharga buat masa sekarang ni

Saat-saat manis terima APC 2009.
Sijil disampaikan oleh KSU KPKT.
Hadiah berupa Sijil Penghargaan & Cek RM1K
................................................................

...sekali lagi.....

Anugerah Tenaga Pakar Dalaman
Anugerah ini limited.
Bila dapat tahu anugerah ini diberikan...
Mahu longgar lutut kaki saya....
Pe2 pOn saya sgt bersyukur padaNYA




Happynye muka CEO time ni...

Sijil dan hadiah disampaikan oleh CEO, PPSPPA
Hadiah adalah berupa Sijil Penghargaan & Perfume

Perfume yg dimaksudkan~ Love It!


Batch ini sepatutnye kena pakai sepjg waktu pejabat
sebagai tanda Tenaga Pakar Dalaman.
Tak kuasa nak pkai...rasa mcm poyo sgt la pulak.

Bila dah dapat anugerah ini,
kerja saya BUKAN setakat itu sahaja.
Now, tanggungjawab semakin BERAT
................................................................

So sorry, jika entry saya ini ada yang
mengganggu pikiran dan perasaan sesetengah individu.
**Mana tahu ada yg nak muntah badang**

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Capri by Fraser, Kuala Lumpur

Kebisingan jentera berhampiran dgn pembangunan yg sdg berjln di sekitar Jalan Kerinchi seolah2 hilang bila selangkah kaki masuk ke lobi ...