Rabu, 26 Disember 2012

On mybirthday | Officially 28

semalam...25.12.2012
adalah birthday saya yg ke 28 tahun
kawan2 sebaya dah nak 29 tahun saya baru 28
sangat beruntung dilahirkan dihujung2 tahun ni
beruntung lagi...birthday saya jatuh pada krismas...cuti!~

Plan huBee pada mulanya nak masakan special utk saya
Salmon katanye...huBee mmg pakar dalam masak memasak ikan salmon
tapi, saya kata....jom la belanja saya makan luar

Bersiap2...
kul 11.30 kuar rumah
menuju ke midvalley...
tak tahu nak hadiah per?
Wishlist sy adalah Pandora
Menuju ke Pandora midvalley
tgk punya tgk...mcm tak berkenan dihati
saya pon x da idea nak paw ape
huBee nak belikan handbag tp saya kata handbag dah byk sgt
kaki pon agak penat....
jadinye...hadiah pon malas saya nak pikir
huBee tetap beria tanya nak hadiah pe...
keputusan saya adalah..nxt time je la bagi
saya pon tak kisah pasal hadiah2 ni

Perut dah lapar...
hubee belanja makan kat Garden Cafe
Sweet moment~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Capri by Fraser, Kuala Lumpur

Kebisingan jentera berhampiran dgn pembangunan yg sdg berjln di sekitar Jalan Kerinchi seolah2 hilang bila selangkah kaki masuk ke lobi ...