Khamis, 21 Mac 2013

Asam Laksa yang sedap lagi termasyur @ Ampang Park

Hallo kawan2 dan peminta makan No. 1
Dah lama kan tak citer2 pasal makan
Yer la asyik gambar yg sama jer...
Banyak sgt nak citer tapi tak da masa nak berblogging
Blog saya ni mmg suka dipenuhi dengan makan2
Especially makan2 dengan kawan2


Beberapa Jummat yg lepas
Misi mencari Asam laksa yg sedap
Yerrrr asam laksa yg sedap di tengah2 ibukota metropolitan yg sesak ni
Mane nak jumpa kan??
Kebiasaanye org akan recommended asam laksa Jusco, betol tak??

Kali ni kaki agak langkah panjangnye...**Bangsar-->Ampang**
Kita ke Ampang Park

Bagi memudahkan perjalanan, lagi2 di tengahari Jumaat yg tentunye sesak
Pengangkutan awam menjadi pilihan. Naik jer LRT Putra

Sampai je di Ampang Park, pergi ke lobby utama
Pandang sebelah kanan lobi
Pastu akan nampak kedai mcm ni
Sorry gambar kurang memuaskan...Shaking hands la pulak. Tp, macam ni la kedai dia
Kedainye ala2 kopitiam jer...
Simple...Tengok tu...ramai giler org siap berdiri menunggu
Kalau dah ramai tu mmg sedap la kan..??
Pastikan datang awal sbb tempat adalah terhad


Sy confius kejap..kedai ni layan diri or what??
Order di kaunter dan siap2 bayar **mmg tak leh cabut lari**
Siap order gi la duk tempat, nanti pesana kita akan di hantar

Kalo keluar dengan kawan tak sah kalo tak bergambar2...
Layan jer la yer gambar2 kitorg
Ini la saya
Kawan2 saya
Lagi kawan2 saya
Korang yg baca entry sy ni tak tergoda ker nengok asam laksa yg tersohor di tengah2 kesesakan ibukota ni??

2 ulasan:

  1. awat xroger babe..klu x leh join sekaki..dekat je dgn opis aku ^_^

    BalasPadam
  2. Mrs.Farhana

    Mane aku tahu ko nak makan situ?? hahahaha..aku baru tahu ko kat citibank kan...tu pon tgk pic kat fb. depan tu jer la kan opis ko dgn ampang park

    BalasPadam

Capri by Fraser, Kuala Lumpur

Kebisingan jentera berhampiran dgn pembangunan yg sdg berjln di sekitar Jalan Kerinchi seolah2 hilang bila selangkah kaki masuk ke lobi ...