Selasa, 1 Mac 2016

Swedish Meatball


Actually dah lama tau dapur kat rumah tak berasap
Mood malas giler nak masak
Aku asben n wife pon mlm mkn simple2 je pas penat balik kerja
Semalam mood rajin teringin nak makan swedish meatball
Kalo korg nak tahu,,,gravy mmg aku buat sendiri
Suka betul gravy homemade sbb bila ko buat ko akan dpt byk, boleh ulang2 mkn.
Itu hari time port luck kat opis aku bawak menu ni
Laku keras OooOoo...
Makin lama..makin aku expert dgn gravy ni
Tak tgk resepi pon aku dah tahu sukatan tiap2 bahan yg digunakan
Bila dah siap segala bagai aku suka hias2 gini supaya
feel mcm kat kedai, aku mkn pon sekali hadap
Kalo kat kedai ko boleh mkn sepinggan knp kat rumah tak boley plk kan
hehehehhehe....
Selamat Menjamu Mata 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Capri by Fraser, Kuala Lumpur

Kebisingan jentera berhampiran dgn pembangunan yg sdg berjln di sekitar Jalan Kerinchi seolah2 hilang bila selangkah kaki masuk ke lobi ...